Mijn Klacht:
Heb al eens contact met Albert Heijn opgenomen hierover, maar er wordt niks mee gedaan. Het is toch van de zotte dat je bij Albert Heijn alleen kan pinnen en niet met je creditcard kan betalen. Ze zijn de enige suoermarktwinkel waar ik niet met creditcard kan betalen. Dat kan toch niet in deze tijd? En dan zijn ze ook nog de duurste van alle supermarkten.. bonusaanbiedingen uitgezonderd dan…
Gewenste Oplossing:
Dat je gewoon met creditcard kan betalen bij Albert Heijn!


