Mijn Klacht:
Vandaag in de Albert Heijn in de Hermitage van Zaandam.
Alles ingescand bij de zelfscanbalie en wilde een handje bananen kopen. Alleen was de weegschaal stuk en heb na 10 minuten wachten, deze laten staan en de rest van mijn boodschappen afgerekend. Mijn bon in ontvangst genomen, ingescand en de poortjes gingen open en ik loop weg.
Kassamedewerker begint te schreeuwen naar haar collega: ga achter de meneer aan, hij heeft niet betaald!!!
Ik hoorde dit, en ging de winkel weer in en ik liet mijn bonnetje zien!
Zegt ze: oh mijn apparaat was te traag…
Op dit moment zijn er klanten in en buiten de Albert Heijn die mij staan aan te kijken en ik heb mij nog nooit zo slecht, zo teleurgesteld, zo kwaad en zo gekwetst gevoeld.
Zo ga je niet om met klanten.
Geen week geleden al een ander akkefietje al met personeel van de Albert Heijn en nu dit…
Gewenste Oplossing:
Hier moeten er verontschuldigen voor worden aangeboden en een communicatie training voor werknemers van de Albert Heijn worden georganiseerd.
Zo ga je niet om met mensen.

