Mijn Klacht:
Ik heb zojuist voor 60 euro boodschappen gedaan bij Albert Heijn Hoofddorp Floriade, met de zelfscanner. Eenmaal bij het afrekenen aangekomen werkte de zelfscanner niet en zei de verkoper dat ik mijn boodschappen bij de kassa opnieuw moest afrekenen. Ik ben 80 jaar en was zojuist gevallen dus kon moeilijk lopen, de verkoper zei dat hij mij zou helpen maar toen hij mijn dochter zag zei hij u kunt het wel zelf hè en verdween. Ik vind dit ronduit schandalig, ten eerste helpt ze mij met de boodschappen (ze moest zelf ook boodschappen doen) en dan mag ze als dank ook nog alles opnieuw op de band gaan leggen. Een attentie of excuus was zeker op zijn plaats geweest. Zeer slechte service !
Gewenste Oplossing:
Een excuus of hulp attentie was zeker op zijn plaats geweest


