Mijn Klacht:
Hoek van Holland, wat een ellendige winkel is die Albert Hein super, Bah! Onvriendelijk personneel, acties die niet in de kassa verwerkt. Kortom elke keer weer een teleurstelling als je daar binnen gaat. Ik dacht, oke ik probeer het weer eens. Krijg direct te maken met onvriendelijk personeel!! Wat een afkanpper, ga er nu dus echt niet meer heen! waardeloze zaak
Gewenste Oplossing:
dan zou er wel e.e.a. moeten veranderen in die vestiging. Ik sla wel over Lidl, Aldi en Dirk hebben betere service

