Mijn Klacht:
Ik heb met de zelf scan al mijn boodschappen gescand 3 tassen vol!!!
Toen wilde ik afrekenen en toen werkte ineens alles niet meer om de een of andere reden.
De medewerker vertelde mij dat ik alles opnieuw moest scannen ik dacht dat ik gek werd in de winkel,omdat jullie systeem blijkbaar niet goed werk ben ik daar de dupe van.
Ik heb de boodschappen lekker laten staan jullie zoeken het maar uit met die top zaak van jullie.
Gr jeffrey
Gewenste Oplossing:
Jullie kunnen mij niet meer tevreden stellen.


