Mijn Klacht:
Ik heb eenmalig via airmiles van een bezorgbundel genoten hiermee heb in klaarblijkelijk direct een heel abonnement geactiveerd. waar ik nooit van heb genoten. Deze maand kwam de eerste automatische incasso die ik weer terug geboekt heb naar mijn rekening. omdat ik nooit geweten heb dat mijn abonnement verlengd zou worden. dit is mij nooit duidelijk geworden. Vandaag kreeg ik een mail met een aanmaning. Terwijl ik vorige week nog een mail heb verzonden naar de Albert Heijn dat ik graag afzie van het abonnement en dat mij nooit dadelijk is geweest dat deze automatisch werd verlengd. Nu heb ik zojuist gebeld met de ah klantenservice en die zeggen dat ze niks voor me kunnen doen ondanks dat ze zien dat ik daadwerkelijk maar een keer via hen heb besteld. ze zeggen dat ik de kosten gewoon moet betalen. 39 euro betalen voor iets waar ik nooit van gebruik gemaakt heb vind ik absurd! Ik vind de communicatie erg slecht verlopen en ook erg triest dat ze me verder niet kunnen tegemoetkomen met een eerlijke oplossing. In plaats van mij de kosten laten betelen van iets waar ik nooit van genoten heb.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ze mij de kosten van het lopende abonnement terugbetalen en het lopende en toekomstige abonnement per direct stop zetten.

