Mijn Klacht:
Ook wij hebben beefwellington gekocht voor de kerst, het zag er heerlijk uit! Het bereiden ging prima, tot dat wij het gingen eten. Het was echt vreselijk taai! Dus het bladerdeeg met het sausje gegeten, we balen daar erg van. Met kerst wil je lekker vlees op tafel. Ik hoop dat jullie op zijn minst het bedrag terug betalen.
Gewenste Oplossing:
Graag terug betaling van de twee beefwellingtons

