Mijn Klacht:
Met kerst van mijn zoon een boeket van AH gekregen.
Voor dat hij de deur uit was hingen er al bloemen slap en de volgende morgen kon het boeket ook de groen bak in.
Stelen waren ook al aan het rotten, dus het was gewoon oude meuk.
Na contact met de klantenservice (in de winkel vonden ze het wel vervelend, maar konden ze er verder niets mee…..) mochten we een nieuw boeket uitzoeken.
Ook dat hangt inmiddels (na 1 dag) en gaat zo direct de groene container in.
Ik kan er uiteraard mee terug gaan, maar ik hoef geen oude boeketten meer, dan ben ik iedere dag aan het klagen.
Gewenste Oplossing:
Zodra AH verse boeketten gaat verkopen.
De bloemen staan maximaal 1 week in de winkel en dan zouden ze nog 1 week in huis moeten staan. Gaat nooit lukken.
Voorheen verzorgde een lokale bloemist hier de bloemen en die waren kwalitatief goed, toch een betere oplossing.
Klacht staat hier omdat ik AH niet via de email kan bereiken, ook jammer overigens. Ik wil namelijk niet chatten of bellen en facebook heb ik niet.


