Mijn Klacht:
Goede avond heb vandaag een party mic gekocht 23-12-2019 wil hem cadeau geven voor kerst aan mijn dochter. Ik wilde hem uitproberen,maar helaas hij hij gaat niet aan en hij blijkt hem ook niet op te laden. Nu heb ik 2 AH gebeld volgens de klantenservice had de AH op Sint Jobsweg er nog 3 en op Zuidplein zou er 2 hebben maar ze hebben allebei geen party mic meer nu heb ik geen cadeau voor mijn dochter. Wat nu
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas te vreden als ik toch nog zo'n party mic weet te bemachtigen

