Mijn Klacht:
Bij de vegetarische gerechten voor de kerstmis staat vegetarische carpaccioschotel zag er leuk uit.
Naar AH in Zierikzee…..geen emmentaler, geen Zwitserse gruyère kaas,
Bij de groenten geen bilologische biet….de man op de afdeling keek mij ook aan of die water zag branden….bij de groente afdeling zeie mendat men ook niet die bieten had.
Fijn AH wel kerst maaltijden promoten maar de producten niet in huis.
Uit eindelijk op demarkt de kaas en bieten gekocht.
Vind dit echt niet kunnen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik tevreden ben weet het niet....nu in ieder geval niet!!!!!

