Mijn Klacht:
Ik heb een spaarkaart verzilverd voor de ah uitjes 1 plus 1 gratis. Bij de Spawell Peize. Ik heb €29,90 overgemaakt voor 1 kaart. Bij het reserveren moet ik nog eens €14,50 betalen voor het meebrengen van een tweede persoon. Hoezo 1 plus 1 gratis? Ik baal hier echt van en vind het niet kunnen. AH moet er op toezien of bedrijven zich ook houden aan de actie. Ik kon ook niet meer terug tijdens het reserveren omdat ik de eerste kaart bij verzilveren dus al heb betaald. Ik wil die € 14,50 van iemand terug.
Gewenste Oplossing:
Wanner ik betaal voor 1 plus 1 gratis. Dus ik wil die €14,50 terug.

