Mijn Klacht:
Doei dagelijks boodschappen bij AH in de frederikstraat Amsterdam. Kom hier al jaren. Laatste tijd valt mij opdat door bepaalde personeelsleden behoorlijk ongeïnteresseerd wordt gewerkt. Ben er klaar mee. Vandaag moet ik voor de zoveelste keer gecontroleerd worden bij betaalautomaat. Ik geef aan Hoe irritant ik dat vind. Ipv begrip krijg ik de volle laag en dat het haar schuld niet is als ik zeg dat ik dat ook wel weet, wordt er gezegd dat zei dat ook vind en dat ik dat wel op een andere manier kan zeggen. Belachelijk. Dit is niet de eerste keer .anders zou ik geen klacht indienen. Hoop dat er aandacht besteedt wordt aan klantvriendelijkheid. Want het wordt met de dag erger. Met vriendelijke groet,
Rose van Dijk
Gewenste Oplossing:
Hoop dat men meer tijd gaat besteden aan bijvoorbeeld cursussen mbt klantvriendelijkheid


