Mijn Klacht:
Ik heb vorig jaar heel veel zegels gespaard van AH. Ook had ik een reservering staan voor 3 sets lunchborden en 3 sets dinerborden, beiden van de limited edition serie.
Ik kreeg aanvankelijk een mail dat de reservering geplaatst was en er zou een nieuwe mail komen als het service binnen zou komen bij mijn AH filiaal.
Die mail is nooit ontvangen; na veel en vaak bellen met AH klantenservice bleek dat mijn borden retour waren gestuurd. Ik heb nooit meer een reactie mogen ontvangen van de klantenservice. Ik heb veel Whatsappjes gestuurd en het zou uitgezocht worden. We zijn bijna een jaar verder en nog steeds heb ik niks gehoord en zit ik met een incompleet servies en 6 volle spaarkaarten. Erg slechte service van AH…
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn limited edition borden eindelijk krijg. Ik heb een reserveringsnummer.

