Mijn Klacht:
Beste Lezer, waarom doet de AH mee aan het bevorderen van de plastic afval middels deze nutteloze kerst spaar actie. Iedereen vind duurzaamheid belangrijk, we willen denken aan de toekomst van de wereld en het terugdringen van stikstof maar ook het gebruik van plastic. Vaak hebben jullie prima akties maar deze begrijp ik oprecht in deze tijd van het actief meehelpen met het vervuilen van deze wereld.
Gewenste Oplossing:
stop het gebruik van plastic, sta achter je duurzaamheidsuitlatingen.

