Mijn Klacht:
Mosselen gekocht Prinse Dingemanse bij Albert Heijn.Omdat het december was, zou je denken dat het grotere mosselen waren. Ook hier stond maat groot op de verpakking. De mosselen waren erg klein en volgens mij de afvalrestant van Prinse Dingemanse. Als mosselliefhebber was dit nu zeker de laatste keer dat ik Prinse Dingemanse kocht in de winkel of restaurant.
Gewenste Oplossing:
Normale maat mosselen voor mijn geld.

