Mijn Klacht:
Producten pas zelf scannen bij de zelfscankassa werkt niet omdat je dit overal kunt doen. Stel het is heel druk in de rij voor de kassa met medewerker wijk je uit naar de zelfscankassa. Maar ik heb juist wel gebruik gemaakt van de zelfscanner en wil snel afrekenen. Helaas, omdat de meesten het niet vaak doen gaat het niet snel. Dus moet je wachten. Jammer!
Gewenste Oplossing:
Maak 1 zefscankassa per filiaal waar je alleen maar je producten mag scannen aan de hand van het product. De rest blijft dan voor diegenen die wel aan het begin van het winkelen gebruik maken van de hand-zelfscanner.


