Mijn Klacht:
27-11-2019, De AH bezorger zet zijn kleine vrachtauto met alarmlichten aan op toerit aanwonenden op mijn hofje. Ik sta keurig met mijn auto te wachten, omdat het lang duurt, druk ik op mijn claxon er komt geen reactie. Weer een poosje gewacht. Een tegemoet komende fietser en brommer moeten om de vrachtauto heen en botsen bijna op mijn auto. Ik stap uit en loop naar de woning waar de bezorger staat te praten en vraag of hij de vrachtauto weg wil zetten, In plaats van excuus, krijg ik te horen dat hij er pas 2 minuten staat. Dit is dus zeker het driedubbele. En dat ik bovendien achteruit moet rijden omdat hij niet kan draaien??? De vuilniswagen komt hier met een veel grotere wagen ook. hHoezo kan hij niet draaien. vervolgens stapt de bezorger in zijn vrachtautootje en rijdt gewoon achteruit. Ik heb geen andere keus dan ook achteruit te rijden. Waar vervolgens de volgende bewoner van het hofje aankomt en niet begrijpt waarom ik achteruit rij. Gelukkig gaat alles net goed. Ik ben hier heel boos over. Dit is niet de bedoeling van boodschappen bezorgen, de ene klant helpen en de andere wegjagen!
Gewenste Oplossing:
Wanneer het bezorgen van boodschappen niet ten koste gaat van normaal met elkaar omgaan en fatsoenlijk parkeren.

