Mijn Klacht:
Tot enkele maanden geleden kon ik bij AH krab in blik kopen. Nu niet meer. Volgens de medewerkers was dit produkt uit het assortiment. Wel kon ik kiezen uit tonijn, tonijn, tonijn en tonijn. Wat een service..
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon weer krab in blik kunnen kopen. Daar heb ik - voor een gewone verpakking - wel ongeveer €5 voor over. Helemaal mooi zou het zijn als er 2 verschillende maten blikken in het assortiment zouden staan. Een heeeeeel klein tegenwicht t.o.v. al die tonijn.

