Mijn Klacht:
Vorige week online kanonbier besteld, bonusaanbieding 1,19. De bezorgmomenten die week waren vol, dus koos ik voor een bezorgmoment de week erna. Wat bleek, ik moest toen het volle pond betalen omdat het bier niet meer in de aanbieding was.
Dit bevreemdt mij. Ik sluit een overeenkomst, koop een artikel, op moment van aanbieding. Ah kan niet aansluitend leveren, maar paar dagen later en dan moet ik 77 x 0,40 extra betalen.
Zou het andersom ook zou zijn…..
Gewenste Oplossing:
Restitutie 77 x 0,40

