Mijn Klacht:
Beste mensen van Albert Heijn,
Omdat ik niet een andere manier zie om u rechtstreeks te bereiken, gebruik ik het klachtenformulier. Het gaat echter niet om een klacht maar om een compliment, Aan Shaquina die werkt in de AH van de Velperbuitensingel in Arnhem. ZIj heeft mij heel goed geholpen bij de zelfscankassa. En wees me erop dat ik een tweede netje mandarijntjes voor dezelfde prijs kon krijgen. Heel aardig en attent.
Gewenste Oplossing:
Als u de complimenten aan haar wilt doorgeven.

