Mijn Klacht:
Ik vind het jammer dat het Schwedisch glace uit uw assortiment is. Het was voor mij ren goed alternatief voor bijvoorbeeld het veel te dure Ben Jerry vegan ijs. U heeft in veel producten ern ruime keus, maar in het vegan ijs is dit echt te beperkt.
Gewenste Oplossing:
Schwedisch Glace soja terug in het assortiment

