Mijn Klacht:
21 november ben ik door een andere klant 2 x een stuk naar voren geduwd. Als dit eens gebeurd kan het wel per ongeluk zijn. Na de 2e x duwen, draaide ik me om, waarop de vrouw toen pas sorry zei, en wilde ik haar vertellen dat als ik wat meer naar voren zou moeten lopen ze dat ook kon vragen. Ik mocht niet eens mijn zin afmaken en en werd door haar naar mij geschreeuwd dat ik maar moest oprotten en mijn bek moest houden. Een geshokte blik naar de kassajufrouw die ook geschrokken keek maar niet instape. Toen ik nog meer beledigingen hoorde van de vrouw achter mij draaide ik me nog eens om om te vragen of ze het echt zo nodig vond om op zo’n manier te praten tegen mij. Ik kreeg nog een duw en te horen dat ik mijn bek moest houden en andere beledigingen die ik liever niet herhaal. Ik betaal aan de kassa, wil mijn spullen inpakken en ben bezig met het laatste item wanneer ik hoor Kan je aan de kant gaan? Ik kijk om en het is dezelfde klant weer, op een vriendelijke manier vertel ik haar dat ik bijna klaar ben met mijn tas. Ik was ook net bezig met de tas te sluiten tot ik werkelijk aan de kant werd gebeukt en een paar passen opzij viel. Mijn geduld is ondertussen allang op samen met mijn onbegrip voor waarom er niet wordt ingegrepen door iemand van deze winkel. Ik vraag haar nog eens waar ze het vandaan haalt om zich zo tegen mensen te gedragen en weer krijg ik niets dan scheldwoorden en dat ik maar moet oprotten. Dit gebeurd allemaal luid genoeg voor de servicebalie om te horen. Uit onbegrip ben ik de winkel uitgelopen maar wild het hier niet bij laten dus ik loop terug naar de servicebalie en vraag waarom ze er niets tegen doen. Er werd mij verteld dat ze niet wisten wat ze moesten doen of er niet naast stonden. Mijn frustratie begint te tippelen dus ik zeg hen dat ze het aan de kassajufrouw kunnen vragen of andere omstanders. Uiiteindelijk is er een teamleider bijgehaald die met de klant maar even is gaan praten. Wat daar gezegd is weet ik niet maar toen de klant wegliep kreeg ik een vieze smerige glimlach van haar. De teamleider kwam terug en ik vroeg wat er nou aan wordt gedaan aangezien ik dus geen enkel excuses heb ontvangen. Hij doet er maar laks over en vraagt mij zelfs Jaa nou ehhh wat wil je dan dat we doen? Dit is jullie winkel van een grote keten, jullie zouden dat moeten weten. Ze heeft niet eens een winkelverbod gekregen! Dat er zulke nare mensen zijn als die klant weet ik. Maar hoe er door jullie medewerkers mee is omgegaan wordt ik gewoon misselijk van! Dus ik kan vanaf nu gewoon mensen gaan duwen en uitschelden in jullie winkels zonder dat daar consequenties voor zijn? Maak je maar geen zorgen over mij hoor. ik durf jullie winkels niet eens meer in!
Gewenste Oplossing:
Ik eis dat de desbetreffende klant een winkelverbod krijgt en dat er met alle werknemers die er toen aanwezig was, en met name de teamleider er een goed stevig ens treng gesprek wordt gevoerd over dat schelden en fysiek geweld NIET ACCEPTABEL is.
Ik kan het niet geloven dat ik dat hier aan jullie moet uitleggen.


