Mijn Klacht:
Vandaag heb ik in ede bij ah rozenplein geprobeerd om decaff. vrije koffiepads terug te geven. De reden was , ik vond ze te slap en niet veel smaak hebben. De jongedames van de klantenservice zeiden dat dit niet mogelijk was. Waarop ik opmerkte dat er boven hun hoofd een groot bord hing waarop te lezen was indien een product U niet bevalt kunt U het teruggeven en Uw geld terug krijgen.Maar zij bleven nee zeggen. Nadat ik de chef te spreken vroeg was het antwoord dat hij overleg zat. Ik vroeg hoe lang duurt dat, ja misschien 5 minuten of een uur. Verder op kwam ik een medewerkster tegen en zij was zo vriendelijk om het toch in orde te maken.
Gewenste Oplossing:
Het zou prettig zijn wanneer u Uw personeel goede instructies geeft.
Een paar tieners achter de klantenservice balie die van niets weten is niet zo prettig voor de klanten

