Mijn Klacht:
Een maand of 2 geleden is albert heijn filiaal 1409 overvallen met een vuuwapen. Toen heeft de de ah 1 week lang beveiliging geregend, daarna niks meer. De manager doet hier niets aan en het is niet erg genoeg om beveilig aan te schaffen. Ookal is dit filiaal al 4 keer overvallen, in 3 jaar. De manager vertelde dat het te lang duurde voordat ik weer achter de kassa ging zitten. Ze gaf mij niet te tijd om dit te verwerken. Ik vind dat er totaal niet aan de veiligheid van het personeel word gedacht! Wij zijn in jullie ogen, maar een nummer en geen mens!
Gewenste Oplossing:
Ik ben te vrede als wij in de avonden beveiliging krijgen.


