Mijn Klacht:
ik ga zondag middag naar de albert heijn om voor mijn gasten het een en ander op te halen voor te lunchen , eenmaal thuis zet ik alles op tafel en tot mijn grote schrik zit er een dikke zwarte haar tusssen het ei en de file american
Gewenste Oplossing:
nou ik ben terug gegaan en het enige wat de medewerker zei was , oh bah pak maar een nieuwe , is dit klantvriendelijk ??

