Mijn Klacht:
Ik vind de cadeaukaart van de postcodeloterij een wassen neus. Je vindt niet goed in de winkel terug welke producten in aanmerking komen en het zijn er ook aanzienlijk minder dan andere jaren. Er zijn mensen die hiervoor echt naar een ander dorp moeten rijden en dan ook nog de kaart niet gevuld kunnen krijgen. Laat dit soort verlakkerij maar zitten. Goedkope reclame en anders niks.
Gewenste Oplossing:
Een faire actie..

