Mijn Klacht:
Geachte Albert Heijn,
Ik schrijf uit naam van mijn moeder, die al jarenlang uw trouwe klant is! Ze drinkt haar koffie met AH Volle Koffieroom. De prijs bedroeg vroeger zo’n fl. 0,65 cent (guldentijdperk dus!), maar schiet snel omhoog naar € 1,15 (Eurotijdperk), waarvan de laatste maanden het bedrag met zo’n vijf cent steeds omhoog schiet! Het flesje wordt echter niet groter, 185ml! Haar AOW helaas ook niet! En dit is haar enige zonde:
De koffieroom van AH in haar kopje koffie!!!
Kunt u hier geen halt toeroepen?
Een flesje koffieroom nota bene!
Graag uw reactie…
Met vriendelijke groet uit naam van mijn moeder van 81,
Frances van Dongen
Gewenste Oplossing:
Dat de prijs weer omlaag mag gaan naar desnoods € 0,65 (dat is nog steeds 2,239 etc zo veel als in de guldentijd)

