Mijn Klacht:
Na al die jaren boodschappen doen bij jullie, dien ik nu toch een klacht in.
Sinds er een stoomapperaat boven de vers producten is, koop ik geen groenten en fruit meer bij jullie.
Alles is veel slapper en bederft sneller, erg jammer.
Gewenste Oplossing:
Als stoomapperaat weer weg gaat.

