Mijn Klacht:
Ik had uit de Box Vega de bestelling geplaatst van product Pasta, pesto
champignons en geitenkaas besteld. Kreeg direct op een mail dat het product zondag 10 november afgehaald kan worden. Op zondag kreeg ik zelfs een sms dat het zondag 10 november klaar staat en het op Zwanenveld Nijmegen kan ophalen. Wij Zondag 10 november er naar toe met de geprinte versie van ons dat het product klaar staat, ook had ik de
sms nog staan op mijn mobiel en alles laten zien bij AH. deze konden ze niet geven. Wel een ander product. Dat wil ik niet. Nogmaals dat ik iets kon nemen want er was iets met een andere klant gewisseld. Nee ik neem tel. contact op heb ik gezegd. Ook gedaan en in kort alles uitgelegd. U kunt dan het beste weer opnieuw bestellen want verder kan ik u niet helpen. AH zal wel met winkel hierover vermelden.
Dus ik moet maar van voren af aan beginnen. Klantvriendelijk??
Kon AH dat niet dan zelf regelen?? Wel erg gemakkelijk toch van AH.
Dit ga ik niet nog een keer doen!!
Gewenste Oplossing:
Dat zal ik doen, maar pas na een betere oplossing van AH die ik overigens
niet verwacht.

