Mijn Klacht:
Dat de kassa’s en het vriendelijke personeel vervangen zijn door self service balie’s is al erg genoeg. Helaas geen praatje meer, geen persoonlijk contact. Maar dat nu er ook nog een steekproef op mij wordt gedaan is wel de druppel. Waarschijnlijk omdat ik in mijn huiskloffie was en er niet uitzag als een toerist of de zoveelste expat. Dit was een winkel waar ik al jaren graag kwam en waar het personeel zijn klanten kende. Het is betreurenswaardig dat er door AH geen waarde wordt gehecht aan de meerwaarde van klantcontact. Juist in een stad waar anonimiteit groot is zouden jullie hier een grote stap kunnen zetten in het samenbrengen van de samenleving. Immers iedereen moet boodschappen doen, ook de eenzame mensen. Helaas is jullie doel niet de tevredenheid van de klant maar met efficiëntie zoveel mogelijk geld verdienen. De grote supermarkten hebben al de kleine buurtwinkels weggeconcurreerd en helaas is er geen verantwoordelijkheidsgevoel of besef wat dat doet met onze samenleving.
Ik vind het ook niet gepast dat wanneer ik een klacht wil indienen er gevraagd word om zoveel gegevens.
Met vriendelijke groet,
E. Kohler
Gewenste Oplossing:
Zie boven en denk daarover na

