Mijn Klacht:
AH Krommenie, vrijdagmiddag 14.30 uur. Luik van Gall en Gall gesloten.
Staat iemand achter de balie niets te doen, maar zegt wel: gaat over 5 minuten open, we zijn nu met pauze!!!!! Over klantvriendelijk gesproken. Kom daar dus nooit meer.
Gewenste Oplossing:
Permanent iemand aanwezig bij Gall en Gall gedeelte.

