Mijn Klacht:
Al jaren gebruiken wij de Perla koffiecups lungo sterkte 7. Vergeleken met andere huismerken verreweg de lekkerste en verschil in smaak met Nespresso niet noemenswaardig groot. In de bonus vaak nog geen dubbeltje per kopje. Maar de laatste tijd is het huilen met de pet op. Het duurt minuten voor de juiste hoeveelheid water door de cups is geperst; daarnaast vaker wel dan niet blijft er allemaal prut in het kopje zitten en ook in je mond natuurlijk. Het ligt niet aan mijn apparaat, want ook bij kennissen gebeurt het. We hebben inmiddels weer Nespresso cups aangeschaft (erg duur natuurlijk) en daarmee totaal geen problemen. Kan dus niet anders dan dat AH het procedee heeft veranderd.
Gewenste Oplossing:
Als het opgelost wordt.

