Mijn Klacht:
In de XL A-H in Heerhugowaard (middenwaard ) loop ik ontzettend vaak producten mis, die niet aangevuld zijn.
Ik heb meerdere personen hierop aangesproken en vaak wordt het missende product dan besteld.
Helaas is de week erop weer alles op, dan ga ik er weer achteraan, maar deze week spant toch wel de kroon.
Ik heb een meneer aangesproken omdat de wijn (Sarmentino cabernet sauvignon) weer op was. Op de vraag of het besteld was zei hij: ik hoop het.
Op dat zelfde moment waren er andere klanten die ook om producten vroegen die er niet waren. Heb niet was het antwoord, die heb ik ook niet en vervolgens liep hij weg.
Elke week koop ik steevast de laatste flessen Fanta Lemon Zero, ook hier lege schappen en elke keer maar een paar flessen aanvulling.
Vandaag was alles nog niet aangevuld en geen personeel te vinden die ik kon aanspreken.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn dat als ik boodschappen ga doen, de producten er zijn die ik wil aanschaffen.
Het is nu elke keer een gok en dat vind ik bijzonder teleurstellend, zeker voor een XL.

