Klacht: geen krant ontvangen

c.eikelenboom op 08 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 8 augustus 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Eikelenboom-Zelderen, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u vandaag geen krant heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst en zij gaan ervoor zorgen de bezorging van krant weer goed gaat...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 8 augustus 2018

Op 8 augustus heeft de klager geen krant ontvangen van de Telegraaf. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

vandaag 8 augustus geen krant ontvangen

Gewenste Oplossing:

als elke dage de telegraaf komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 augustus 2018 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Eikelenboom-Zelderen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u vandaag geen krant heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst en zij gaan ervoor zorgen de bezorging van krant weer goed gaat lopen zoals u gewend bent van ons.

Uiteraard wordt de gemiste krant aan u vergoed zodat u alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

BR-webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM