Mijn Klacht:
We’derom geen krant ontvangen.
Svp. Alsnog bezorgen.
Gewenste Oplossing:
Niet tevreden.
Feyenoord50 op 04 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geachte heer C. Oudshoorn, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u afgelopen zaterdag geen krant heeft ontvangen. Onze excuses dat de bezorging niet goed gegaan is. Wij gaan de bezorgklacht doorzetten naar de bezorgdienst en zullen ervoor...
Samenvatting wordt geladen...
We’derom geen krant ontvangen.
Svp. Alsnog bezorgen.
Niet tevreden.
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 06 augustus 2018 om 15:55 geantwoord
Geachte heer C. Oudshoorn,
Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u afgelopen zaterdag geen krant heeft ontvangen.
Onze excuses dat de bezorging niet goed gegaan is. Wij gaan de bezorgklacht doorzetten naar de bezorgdienst en zullen ervoor zorgen dat hier een verbetering zal plaatsvinden.
Helaas kunnen wij de krant niet nabezorgen. Wel zullen wij de bijlages Vrouw en Vrij via de post versturen naar u. Tevens zullen wij twee tegoedbonnen opsturen zodat u op onze kosten een krant kan ophalen als dit nogmaals gebeurd. Tot slot zullen wij uw abonnement met één dag verlengen op onze kosten. Dit houdt in dat uw abonnement bij de volgende facturatieperiode één dag opschuift om de gemiste krant te compenseren.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 088 - 824- 82 42.
Met vriendelijke groet,
JR - Webcare Team
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM