Klacht: Niet bezorgd

Reds op 30 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 31 juli 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer, mevrouw De Vries, Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 28 en maandag 30 juli 2018 geen Telegraaf heeft ontvangen. Begrijpelijk dat het vervelend voor u is om uw krant niet bezorgd te...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 30 juli 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Zaterdag 28 juli en vandaag 30 juli geen krant ontvangen

Gewenste Oplossing:

Op tijd bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 juli 2018 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw De Vries,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 28 en maandag 30 juli 2018 geen Telegraaf heeft ontvangen.

Begrijpelijk dat het vervelend voor u is om uw krant niet bezorgd te krijgen. Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.

Ter compensatie van de gemiste kranten hebben wij de factuurdatum van uw abonnement met twee bezorgdagen verschoven, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM