Mijn Klacht:
De persoonlijke bonusaanbieding van deze week was oa. 30% korting op kilozak blauwe bessen uit diepvries, Super natuurlijk! De 2 zakken die ik nam werden niet verrekend. Bij de servicebalie gaf een niet vriendelijke dame aan dat er geen korting op zat, mijn dochter liet op haar smartphone zien dat het wel zo was. O, zegt ze maar dat staat daar, en richtte zich op de volgende klant. Terwijl we weg liepen ontdekten we dat dat bedrag veel te laag was en andere artikelen betrof. Weer terug en het weer uitgelegd scande ze het bedrag van 1 zak ,gaf het geld terug en bleef kortaf en onaardig(heb ik in 35 jaar nooit bij AH meegemaakt!!!) Toen we bij de auto kwamen ontdekten we dat ik de korting van 1 zak maar terug had gehad. Ik was zo teleurgesteld en inmiddels ook boos, ik had geen zin om nog eens naar die onaardige dame terug te gaan. Dit is voor het eerst in 35 jaar dat ik zo iets naars heb meegemaakt bij jullie!
Gewenste Oplossing:
voor die tweede zak wil ik echt wel minstens mijn korting terug hebben

