Mijn Klacht:
Over het sparen van de koopzegels
Ik moet er zelf erg goed op letten of ik de zegels wel aangeboden krijg om te kopen en vervolgens of ik ze wel uitgereikt krijg na afrekenen, de cassierres hebben het zo druk met het aanbieden van alle actie zegels en dergelijke dat aan het eind van de rit het verstrekken van de gekochte zegels vergeten wordt. Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Ook het inleveren van de volle zegelboekjes wekt veel onvrede, er wordt (terecht) goed gekeken of de zegel wel echt zijn, als wekelijks terugkerende klant voelt dat erg ongemakkelijk. Vandaag blijkt dat ik er dan ook nog heel goed op moet letten of het totale bedrag wel goed uitgekeerd krijg, wanneer ik tijdens het afrekenen na mijn boodschappenrondje dan concludeer dat er minder contant geld in mijn portemonnee zit dan het totaalbedrag van het zegelboekje voelt dat zeer ongemakkelijk. helaas vooral voor mij, niemand die zich inleeft in mijn gevoelens, de cassiere wil verder en heeft idd het bedrag ook niet uitgekeerd en dus de vergissing niet begaan, de klant na mij vindt dat alles te lang duurt en staat te mopperen tegen mij of ik misschien kan pinnen als ik niet genoeg geld heb (dat was geheel niet het probleem). Vervolgens bij de info balie waar inmiddels al een andere dame staat kan ik dan weer mijn verhaal doen, de dame die het bedrag heeft uitgekeerd (inmiddels achter een kassa naast de balie) roept dat ze er zeker van is dat ze het goed gedaan heeft en als ik daar dan voorzichtig op reageer dat ik toch echt niet het bedrag bij me heb wordt ik afgekapt met een snibbig “geen discussie” . Men zal mij morgen na het opmaken van de kassa bellen om te vertellen of er iets fout is gegaan.
Gewenste Oplossing:
De zegels koppelen aan de bonuskaart, digitaal erbij schrijven en uitkeren bij het totaalbedrag van een vol boekje?

