Mijn Klacht:
Het product is in orde, maar het is verpakt direct in een kartonnen doos ?!!
Het product neemt de smaak van het karton op !!! Het is zonde van het product en het is mij een raadsel, waarom juist zo\’n product in karton verpakt wordt.
Dat was mijn klacht !
Gewenste Oplossing:
Als het in een plastic zakje b.v. gedaan was en vervolgens in de kartonnen doos, was er niks aan de hand !!
Ik snap zo\'n beslissing totaal niet !

