Mijn Klacht:
Afgelopen zaterdag een pakje choc chip cookies gehaald van xl ah tijnjedijk Leeuwarden ( haal wekelijks mijn boodschappen ook ). Wat mij opviel dat in een van de koekjes een stukje groen plastic zat. Het verbaast mij hoe hygiënisch deze koekjes worden voorbereid.
Hoor graag een reactie van jullie.
Met vriendelijke groet,
Sanjay Ramroep
Gewenste Oplossing:
Hoop dat mijn koekje volledig wordt vergoed door het koekjes bedrijf.


