Mijn Klacht:
Hallo,Ik heb jaren kattebakvulling van AH gebruikt met alle tevredenheid,
nu is de samenstelling veranderd bij dit product en het plakt vreselijk aan de bodem vast.De korrel van de eerste versie was witter en nam veel beter vocht op en rook fris,nu niet meer.Er is bij de nieuwe versie een grijze korrel door gemixt(goedkoper natuurlijk)Ik ben van mening dat dit verslechtering van het product is.Het betreft:”Schep&Schoon 4-voudige hygiene.
Ik ben zeer ontevreden!
Gewenste Oplossing:
terug naar het oude product

