Mijn Klacht:
Ik heb al heel vaak bij de AH in Huizen gezien dat ze nergens dozen beschikbaar hadden voor de klanten. Zoals die in het dorp en in de Oostermeent. De 2 grootste en misschien wel enigste. Klanten worden zo dus gedwongen plastic tasjes te kopen. Ronduit belachelijk in een tijd waar we juist van de plastic zakjes af willen. Terwijl bijna alle producten in dozen worden aangeleverd. Kleine moeite er een stuk of wat per dag voorin de winkel te leggen. Anders worden ze toch maar zinloos weggegooid. Alle AH’s in de buurt van weesp kortenhoef hilversum hebben altijd dozen beschikbaar voor de klanten.
Gewenste Oplossing:
Gewoon doosjes in de winkel voor de klanten beschikbaar stellen. Dozen die er toch al zijn en anders gewoon weggegooid worden. ipv gedwongen tasjesverkoop. Slecht voor het milieu en als ze het van de tasjes verkoop moeten doen, kunnen ze beter sluiten..

