Mijn Klacht:
Bobje, mijn kat geef ik dat vullis wat jullie katten voer noemen, Bobje is nu ziek.
Ik heb een paar brokken geproefd en wat ik als eerste proef is ZOUT!!!!
Nou hou ik van zout, maar voor katten is het echt niet goed, duhhhhhh..
Zijn jullie niet goed wijs ofzo!!!
Gewenste Oplossing:
G*dverdomme het kattenvoer profileren als een beter merk en er echt geld voor rekenen!!!! Niet meer doen.!


