Mijn Klacht:
Vrijdag j.l. koop ik een pak Campina slagroomvla bij A.H. Voor de mooie aanbieding van €.1,- Op mijn kassabon staat als normale prijs €.1,75 vermeld. Hier wordt dus gesuggereerd dat ik 75 cent voordeel heb. Maar vandaag staat dezelfde vla in de schappen voor €.1,42. Volksverlakkerij, denk ik dan. En ik vraag me af of dit met meerdere aanbiedingen zo gaat. Dat dezelfde vla als normale prijs bij o.a. Boni, Vomar en zelfs Jumbo voor €1,35 te koop is neem ik dan voor kennisgeving aan. Als A.H. op deze manier de klanten het idee geeft dat hun voordeel hoger is dan in werkelijkheid lijkt mij dit, op z’n zachtst gezegd , hele foute bedrijfspolicy. NIET DOEN A.H. met vriendelijke groeten: H.Greven. Anne Kooistrahof 56 1106WH Amsterdam
Gewenste Oplossing:
Meestal ben ik wel tevreden maar dit schoot me even in het verkeerde keelgat.

