Mijn Klacht:
Bij Albert Heijn Oudeland te Zwijndrecht bestelde ik bij de service balie
een telefoonkaart van € l0,– voor Tele 2
Ik kreeg de uitdraai van de telefoonkaart en ik vroeg nog aan de medew erkster deze is toch voor Tele 2 waarop met ja werd geantwoord.
Na 1 week probeerde ik de telefoon op te waarderen, maar dat ging niet omdat ik een telefoonkaart van T. Mobile had ontvangen.
Bij navraag in winkel bij de service balie was het antwoord: kunnen we niet ruilen of terugnemen. Jammer voor u, maar u moet daar zelf ook op letten als u de kaart ontvangt.
De fout of vergissing is niet door mij gemaakt, maar door de medewerkster van Albert Heijn.
Op mijn telefoon staat wel T-Mobile NL / Tele 2
Hoe en waar kan ik de kaart inwisselen of omruilen ?
Gewenste Oplossing:
Als ik verneem waar en hoe de fout van uw medewerkster kan worden hersteld.

