Mijn Klacht:
Op 18-01-2018 om 15.40h leg ik mijn boodschappen op de band bij de kassa en schijnbaar ook mijn statiegeld bon. (leg ik altijd op het platformpje ervoor, nu blijkbaar niet gedaan).
Ineens is de statiegeld bon verdwenen in de krochten van de lopende band. Is mijn schuld, had ik de bon maar niet op de band neer moeten leggen. De cassière heeft het bedrag niet gezien en ik word verwezen naar de klantenservice. Ik noem het bedrag (8,50 euro), maar “moet ik u op uw blauwe ogen geloven”?) Ik zeg wat ik heb ingeleverd voor glas en dat dat nog op de band bij de glasautomaat mogelijk is na te trekken, maar de band is net!!! leeggeruimd.
Of ik soms wil, dat de kassaband wordt gedemonteerd? Eigenlijk wel dus….
1. Alles is digitaal vastgelegd, dus vast ook de bedragen uit de glasautomaat.
2. Als iemand iets laat vallen in de winkel of men stoot ergens tegenaan, wordt de troep opgeruimd en krijgt men een nieuwe verpakking mee.
Gewenste Oplossing:
Statiegeldbon terug.


