Mijn Klacht:
Tot mijn verbazing en ongenoegen moet ik betalen voor de plastic verpakking waarin mijn online boodschappen worden vervoerd. Dit kun je niet maken AH. In de winkel heb ik een keuze, nu ben ik overgeleverd aan de willekeur van een inpakmedewerker die bepaalt of iets in plastic moet.
Gewenste Oplossing:
-Sowieso geen plastic zakken meer gebruiken er zijn genoeg alternatieven
- Laat klant niet betalen voor plastic
- Vermeld het duidelijk tijdens het bestelproces en op de site, nu sta je achteraf voor deze onaangename verrassing.

