Mijn Klacht:
Twee verpakkingen van Reebiefstuk gekocht met elk 3 biefstukjes. Van deze waren er 2 bedorven daar gaat je Kerstdiner. Allebei de verpakkingen hebben dezelfde productiecode 00952172. De andere waren perfect.
Gewenste Oplossing:
Als het geld retour gestort wordt op mijn rekening. Geen zin om weer helemaal naar AH te fietsen voor mijn klacht. De ene verpakking was 8,77 en de andere 9,86. Heb ze de 23e gekocht houdbaardatum van allebei 28-12-2017.


