Mijn Klacht:
bedrijfsmanager in pak drie hmensen in de gall en gall werden als kleine
kinderen behandeld of we maar even buiten de deur wilde gaan staan en
voortaan maar hebt aan te bellen wat in ons ogen ook niet erg duidelijk dat
je moet bellen drie mensen rond de zestig zo tebehandelen wij zijn woedend na veertig jaar klant zo behandeld te worden.
Gewenste Oplossing:
door met fatsoen geholpenworden

