Mijn Klacht:
wij krijgen al 3 jaar sponsering van alber hijn hoorn van dedemstraat mu gingen we vandaag weer heen ivm grote kerstbingo vanavond om lekkere hapjes te halen om te serveren aan de ouderen maar we kregen te horen dt het niet kon was te druk moesten na de feestdagen maar terug komen nu deelde de medewerkster mee het is vanavond maar kon praten als brugman nee is nee nou dan zit je dan dat je de ouderen niks lekkers aan kan bieden dus bedankt voor de goede service albet hijn hoorn namens de ouderen maar er zal een mooi bericht uit gaan naar de media over dit want is niet acceptabel vind ik zo ga je niet met mensen om
Gewenste Oplossing:
totaal niet tevreden zeer teleurgesteld in albert hijn hoorn en als je hoofd kantoor belt kom je ook niet verder


